Coronaprotocol SV Panter

De komende weken gaan we gelukkig het voetbal weer opstarten. Het zal dit seizoen helaas (voorlopig?) anders zijn dan normaal. Het corona virus is er nog en daar zullen we als vereniging rekening mee moeten houden. De overheid en de KNVB hebben diverse regels en adviezen gegeven, die wij zullen moeten gaan hanteren. Het zal wennen zijn, maar we hopen en verwachten dat iedereen aan het voetbalspel nog even zo veel plezier zal beleven als voor het corona tijdperk.

De afgelopen weken heeft het bestuur de regels en adviezen van de overheid en de KNVB omgezet in een protocol dat vanaf 7 augustus ingaat. Het is een zeer uitgebreid protocol, waarin we uitvoerig het gebruik van onze accommodatie beschreven hebben. Je vindt hier informatie over het gebruik van de velden, de kleedkamers, de dug-outs, de wedstrijdbespreking ruimte, de horeca, de toiletten, het wedstrijdsecretariaat en de bestuurskamer. Alleen door ons strikt te houden aan de regels kunnen we verantwoord blijven sporten.

*** Lees daarom ons protocol hier goed door!! ***

Het is ook in het belang van jouw gezondheid of de gezondheid van je kind dat je de regels kent en je er aan houdt. De gezondheid staat voorop!!

Met sportieve groet,
Bestuur SV Panter