Gouden Speld van KNVB voor oud voorzitter SV Panter, Jan van Alfen

door | 6 juni 2022 - 10:50 am

Zaterdag 21-5-2022 jl. werd in de kantine van SV Panter afscheid genomen van Jan van Alfen.

Jan van Alfen was zo’n 18 jaar voorzitter, 2003-2021, van SV Panter. Van Alfen zette zich daarnaast ook op andere vlakken in voor de vereniging.

Van de vereniging ontving hij onder andere een onderscheiding als Lid van Verdienste. Eveneens kreeg hij naast een prachtig boeket ook een bronzen beeld aangeboden, “De Handdruk”. De betekenis hiervan is een welverdiend afscheid voor een geweldige prestatie bij SV Panter.

Namens de KNVB was Rob Fabriek aanwezig. Uit handen van Rob Fabriek ontving Van Alfen de Gouden Speld voor zijn jarenlange inzet.

Hierna ontstond er een geweldig feest waarbij Van Alfen meerdere cadeau’s van de diverse elftallen ontving, waaronder een gesigneerd Pantershirt namens de selectie.