Over SV Panter

Bij deze willen wij u kennis laten maken met S.V.P. wat staat voor Sport Vereniging Panter. SV Panter is een voetbalclub dat op 22 oktober 2020 75 jaar bestaat. De club is destijds opgericht door sigarenfabriek De Panter, één van de vele fabrieksclubs die Veenendaal rijk was. SV Panter was voorheen gehuisvest op Sportpark De Salamander, maar sinds het seizoen 2008/2009 beschikt de club over een compleet nieuwe accommodatie op Sportpark De Groene Velden 2.

Prachtige locatie op De Groene Velden 2

De club speelt op het sportpark De Groene Velden 2 aan de Groeneveldselaan 13 in Veenendaal. De club beschikt over 2 speelvelden en een trainingsveld, 4 prachtige kleedkamers, een verzorgingsruimte en 2 scheidsrechterskleedkamers. Klik op onderstaande button voor de routebeschrijving.

Kenmerken van SV Panter

SV Panter telt ongeveer 300 leden waarvan een groot aantal is onderverdeeld in 5 senioren elftallen. Het eerste elftal (het vlaggenschip van de vereniging) speelt na degradatie in 2023 in de 5e klasse van het amateurvoetbal. Komend seizoen hebben wederom nieuwe spelers zich aangemeld om voor een selectieplaats gaan strijden.

SV Panter is een kleine, maar professionele vereniging met een helder meerjarenplan om te groeien, met de nodige sfeer, gastvrijheid en een prachtig nieuw sportcomplex.

We hopen u snel te mogen begroeten op ons sportpark.